USDC3

Układ sterowania drzwi czołowychtypu USDC3

ZASTOSOWANIE:

Układ sterowania drzwi czołowych USDC3 jest przeznaczony do sterowania napędem pneumatycznym drzwi czołowych (przejściowych) w wagonie osobowym.

      USDC3 umożliwia sterowanie drzwiami z ich ciągłą diagnostyką podczas pracy. Sterownik jest wyposażony w algorytm testowania napędu drzwi, który wykrywa zatrzymanie drzwi, spowodowane przeszkodą na ich drodze.

      Po podniesieniu mostka przejściowego sterownik nie reaguje na sygnały pochodzące od klamki drzwi. Sterownik wykrywa uszkodzenia czujników i zaworów oraz inne błędy działania. Istnieje możliwość blokady drzwi w położeniach skrajnych. Wykrycie przez sterownik przeszkody podczas zamykania drzwi spowoduje ich otwarcie, a podczas otwierania drzwi – zatrzymuje proces otwierania. Po upływie określonego czasu sterownik ponawia próbę zamknięcia lub otwarcia drzwi.

OPIS:

 

Sterownik USDC3 jest zbudowany w oparciu o mikrokontroler i układy analogowe oraz cyfrowe. Posiada wyjścia przekaźnikowe zabezpieczone elektronicznie przez zwarciem. Na obudowie sterownika znajdują się: lampka sygnalizacyjna zasilania, linijka diod LED do sygnalizacji kodów diagnostyki, czerwony przycisk do uruchamiania trybu testowego, przełącznik kodowy do testowania i regulowania napędu, gniazdo 9-pinowe portu szeregowego RS232C do przyłączenia komputera, w celu diagnostyki i konfiguracji sterownika. Sterownik jest dostarczany jako skonfigurowany i gotowy do użytkowania. Przy pierwszym uruchomieniu sterownika na drzwiach w wagonie może się okazać konieczne przestawienie oprzyrządowania napędu, którym on steruje. Sterownik jest przystosowany do pracy w magistrali CANopen.

DANE TECHNICZNE:

  • znamionowe napięcie zasilania: .…………………….….………………….24 V d.c.
  • zakres zmian napięcia zasilania……….…………….…….….od 16,8 do 30 V d.c.
  • prąd pobierany ………………………….…………………………………ok. 100 mA
  • zewnętrzna temperatura pracy………………..…..….klasa T3 wg  PN-EN 50155
  • wilgotność względna ………………..….….…………..…….……wg PN-EN 50155
  • stopień ochrony ……………………………….………………………..…………IP20
  • masa …………………………………………….…………………….……..ok. 300 g
  • Warunki Techniczne Wykonania i Odbioru………..………..USDC3-WTO-823-0
  • pozostałe warunki środowiskowe ………………………………….wg PN-EN 50155
ELTRONIK znalazł się w Systemie Kwalifikacji Dostawców PKP Intercity S.A.czytaj dalej....